Rodeo

Ja jösses. Hur man är gör så stressar man från det ena stället till det andra. Men rida är ju kul.
I onsdag red jag den vita nordsvensken Nisse barbacka. Han bockade fyra ggr men jag satt kvar :o)

Igår hade vi markträning med hästarna i paddocken. Övade på att hästen ska backa när vi backar osv. Nisse är väldigt dominant så han vill inte backa... Det som ska övas. Så sen ska de följa efter oss som hundar är det tänkt :)

Har tagit en massa bilder med kameran men har inte kommit så långt att jag lagt in dom i datorn. Det kommer...

Igår hade jag besök av en gammal vän och hennes pojkvän. De körde hem klockan tre inatt så lite seg är man idag. Somnade inte förrens efter fyra. Och nu ska man gå upp 4.20 mån till fre. Jobbar både morgon och kväll med många lediga timmar däremellan. Blir väl att åka till hästarna.

Sprang på rullbandet igår. Blev 5 km på 38 min. Är verkligen sugen på att springa längre men måste hålla in tyglarna och ta det lugnt. Svårt...

Åå fick nyss ett sms av brandmästaren som är i Thailand. Han skriver nu på resedagboken och man blir ju sååå sugen att åka dit igen *gah* :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits