Hemma och e sjuk

Inflammationen sitter envist kvar i revbenen. Dessvärre blir jag ännu envisare ibland och inte blir det bättre för det. Men nu får jag ta mig i kragen och inte använda armarna... Så jäkla svårt att inte få rida, snickra, mocka m.m. Jag blir olycklig att inte få använda kroppen. Så just nu är det inte så lätt.

Läste i tidningen häromdagen att en hästskötarkurs ska startas i grannkommunen i höst. Då jag alltid varit intresserad av hästar, trött på att alltid jobba och sugen på att plugga så sökte jag trots familjens negativa inställning. Dock sa hon på komvux att chansen var liten att jag skulle komma in då jag redan har utbildning och jobb. Jaja, jag försökte iaf...

Låt dina växter får leva där de trivs


Då jag inte kan rida tog jag båda nordsvenskarna och gick bort till paddocken för att markträna dom. Ställde en häst med repet i marken och tränade den andra hästen och bytte sen. När jag skulle backa Lillan börjar Nisse som står tio meter bort att backa när jag säger BACK! :)

Bröstsmärtorna är bättre nu när jag inte gör någonting(!) *frustrerad* men givetvis åker jag på feber och ont i halsen. Gah!!

Westernstaden börjar bli färdig iaf. Vi ska hitta grus som vi kan ha mellan byggnaderna.






Det är den här kvinnan jag ska vara på showerna :D







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits