7 veckor lång väntan

Hej å hå. Tiden den rinner iväg. Har varit sjukskriven i 7 veckor nu för bröstet. Verkar vara inflammation i muskelfästena vid bröstbenet.
Tar väldigt lång tid att läka. Är så frustrerande när man inte kan eller får göra något med armarna. Kan inte köra bil för länge eller diska tex. Men det blir bättre och bättre. Tiden läker ju som sagt alla sår (nästan).
Tietzes sjukdom som det heter kan även bli kroniskt. Och det är det jag har oroat mig över i 9 månader nu.
Jag är ju inte den där typen som vill sitta still. Jag vill gärna jobba, hårt dessutom. När svetten rinner mår jag som bäst.
Och det går ju inte när man ramlar ihop när man får en kniv i bröstkorgen.
Uppdatera bloggen har inte varit så lockande. Vad ska man skriva om? Jag sitter hemma och gör så lite som möjligt...
På måndag ska jag försöka börja jobba igen. Håller tummarna på att jag klarar att köra bil till och från jobbet (en timme sammanlagt). Tyvärr är passen så korta och de 16 passen blir 74 h i november. Räknade ut att jag kommer lägga 1120 kr i bensin för att komma till och från jobbet. Det håller inte i längden.
Letar jobb med ljus och lyckta. Sen kan jag inte ha ett jobb som är monotont, det är då jag får ont.
Försöker vara positiv men inte lätt i dessa tider.

So long everbody.

Kommentarer:
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits