Helsingborgs djursjukhus

Har varit sjuk några dagar. Spenderat helgen med att ligga på soffan, sängen, sitta vid datorn och så soffan igen. Men börjar bli bättre. Hoppas att jag blir så pass bra att jag kan vara med på stalltjänst och ridning imon.

I veckan var vi på Helsingborgs djursjukhus. Intressant att se hur dom har det. Stort är det iaf. Vi kollade bara på stora djuravd.

Vi har börjat med djursjukvård på 150 p. Spännande :)

Finns inte så mycket att säga. Dagarna rullar på, plugg jobb och ibland ridning av Nisse.
Förra helgen red jag Nisse och tog Lillan på släp. Gick kanon och sparade massa tid :)

Dock tycker jag att våren kan komma nu...

Kommentarer:
Postat av: Carolina

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits