Kändis

Mina ljumskar mår inte så bra just nu. Har inte ridit engelskt på evigheter och den fjärde gången var hoppning. Vi tränar för Maria Fieber och efter lite googlande så inser jag hur stor hon är i Sverige. Hjälp!
Nu kan jag knappt gå och är glad att nästa träning inte är försen på tisdag.
Men imon har vi stalltjänst och då ska vi fodra två ggr till 46 hästar, släppa ut dom i hagen och mocka boxarna. Igår fick jag tyvärr ont i bröstet efter ridningen och mockningen men inte efter dagens ridning.
Hoppas att jag klarar av utb nu.
Försöker vara försiktig men man vill ju visa att man kan...

Har jobbat en del trots jag börjat plugga men det ska lugna ned sig lite. Denna veckan jobbar jag bara 3 pass och nästa två pass.
Är faktiskt ledig från både plugg och jobb på fredag. Gott att kunna ta en vilodag efter tre veckors håll-i-gång.

Nähe nu ska mina stackars ljumskar och jag krypa till kojs.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits