Spagat

Skulle dra upp en kärra skit på gödselstacken. Är en hal bräda i mitten så man kommer upp på toppen. När jag håller på och tömmer så glider höger fot längst med brädan medan jag förtvivlad håller kvar i skottkärran. Foten glider mer och mer och jag får inte grepp. Antingen så fick jag kasta mig åt sidan och då landa i gödselhögen, eller kramla mig fast i skottkärran och då riskera få skiten över mig.
Behövde dock inte göra något av de för efter en bra bit så kunde lixom benen inte gå mer isär och då stannade foten. Mina ljumskar var redan fulla av träningsvärk så denna övningen var inget att rekommendera. Men stretching ska vara bra har jag hört.
Lyckades till slut få upp foten i rätt position och kasta mig ned i trygghet med skottkärran. Puh!

Idag har jag haft ledig. Brorsan har varit här och vi har tittat på
Flush Away :) Den var rolig :D
Så åt vi pizza, godis, chips med dipp och drack läsk. Fast vi orkade knappt äta nåt snacks efter pizzan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits