Invalidos :)

Blir mycket nu dessa veckorna. Jobbade igår och idag. Besiktigade bilen före jobbet och bilen gick igenom.
Sen efter jobbet skulle jag rida. Nisse var pigg så på hemvägen så bockade han och började galoppera. Fick dock stopp på honom men på något sätt sträckte jag ljumsken.
Hade bråttom hem till mamma och pappa då de skulle bjuda på kalkonmiddag. När jag ska kliva ut bilen var det en isfläck så jag hinner bara sätta ned en fot så ligger jag på marken. Repade min mobil på köpet*suck*.

Nu är jag hemma och har smörjt in min ljumske med hästliniment. Dock svider det lite för nära ett känsligt område*gah!*.

Imon är det jobb igen och på måndag måste jag sluta plugget lite tidigare för att hinna till jobbet. Blev aldrig av med det arbetspasset.
Så det är full rulle här :)

Dagens låt:
Pink - F*cking Perfect

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits