Snart :)

På måndag börjar utbildningen :) Pirrar i magen bara jag tänker på det. Ska bli så kul att plugga igen :o)

Har jobbat 11 dagar på raken nu och det kändes i bröstet. Det monotona är inte bra för mitt bröst, är skönt att komma ifrån det lite mer. Ska dock jobba varje lör-sön i vår. Får se hur mycket jag orkar.

Idag ska jag rida Nisse :)


Sen ikväll blir det fest med mina älskade kollegor, ska bli skoj. För mig blir det som ett litet firande att skolan börjar på måndag.

Har äntligen börjat se framåt igen och planera vad jag vill göra med livet. Har sista året insett att man kan göra vad man vill så länge man får in tillräckligt med inkomst så man klarar sig. Och att det finns jobb där ute som man kan trivas med och få ihop lön. Man behöver inte slita dag ut och dag in på ett jobb man inte trivs med.
Är man bara beslutsam och tillräckligt modig finns det stora möjligheter överallt.

"Kompromissa inte med dig själv. Du är allt du har" - Janis Joplin

Keep on the sunny side of life

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits