Mycket på gång

Nu har man gått i skolan i sju veckor. Tiden rinner iväg.
Bröstet går lite fram och tillbaka. Så fort man börjar bli bättre så ökar man belastningen vilket gör att man tar två steg tillbaka. Ååå varför lär jag mig aldrig!

Vi har besökt Flyinge på bruksdagarna.




Min klasskompis har en egen kennel. Just nu har hon sju veckor gamla schäfervalpar som snart är till salu om någon är intresserad :) Dom är riktiga brukshundar.




Hon har även flera vuxna schäfrar så för att stilla mitt skaffa hund begär så lånade jag en i helgen. Arga heter hon och tävlad mycket i bruks. Kommer få låna henne när jag vill :) Dessutom har min klasskompis lovat mig att bli figurant, alltså biten i armen :P


Praktikplatsen är nu bestämd. Blir på
R&S Starstable i Boden :) Ska bli skoj!
Har dessutom sökt till hästskötare på High Chaparral i sommar. Håller tummarna!

Dagens låt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits