Tji fick han

Jag glömde ju nämna lite saker...

I lördags när jag var och handlade med grabbarna gick jag ut och satte mig på räcket för att vänta när brandmästaren skulle köpa korv. Jag sitter själv och har tröjan där det står Skydd Mot Olyckor - Revinge på. Och så går en från jobbet förbi och måste säga hej.
Han som jag
diskuterade med...
Han frågar hur det går på utbildningen och jag frågar hur det är med honom. Han verkligen kämpar med att vara trevlig. Och så kommer hela gänget ut från affären. Men titta där, där kommer dina blivande kollegor säger han. Ja jag är med dom nu säger jag och sluter upp med gänget och går till brandbilen. Fatta att det var en sådan härlig känsla!! (Tro inte att jag var otrevlig och bara gick där ifrån utan han gick åt sitt håll när gänget gick emellan oss...)
Nu finns det bara en massa andra som har varit otrevlig emot mig när de frågat vad man velat bli. Skratta bäst som skrattar sist.

Blev även utfrågad om skum av brandmästaren. Jag blev nog godkänd av alla frågor*s*.

Vi ska ju skriva en artikel. Jag vet inte hur jag ska skriva, eller orka...
Träna idag har jag inte orkat... Knäet vill inte sluta göra ont*blä*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits